web 2.0

دادگاه عبدالله رمضان‌زاده برگزار شد


جلسه‌ رسیدگی به اتهامات عبدالله رمضان‌زاده صبح امروز در شعبه‌ 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به صورت غیرعلنی برگزار شد.
وكیل مدافع عبدالله رمضان‌زاده از برگزاری جلسه‌ دادگاه موكلش در شعبه‌ی 15 دادگاه انقلاب به صورت غیرعلنی خبر داد.دكترعباس شیری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار كرد: جلسه‌ رسیدگی به اتهامات عبدالله رمضان‌زاده صبح امروز در شعبه‌ 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به صورت غیرعلنی برگزار شد.
وی با بیان اینكه جلسه‌ دادگاه حدود چهار ساعت به طول انجامید، افزود: بنده و موكلم دفاعیات خود را ارایه كردیم و لایحه‌ دفاعیه نیز به صورت مكتوب به دادگاه ارایه شد.شیری عناوین اتهامی موكلش را تبلیغ علیه نظام، اقدام علیه امنیت ملی و نگهداری اسناد محرمانه بیان كرد و گفت: دادگاه فرصت كافی برای دفاع در خصوص اتهامات یاد شده در اختیار اینجانب و موكل قرار داد و دفاعیات لازم به عمل آمد.
وكیل مدافع رمضان‌زاده با بیان این‌كه موكلش اتهامات مطرح شده در كیفرخواست را رد كرده است، گفت: بنده نیز در لایحه‌ دفاعیه دلایل حقوقی برای رد موارد اتهامی را ارایه كردم و در پایان از دادگاه صدور حكم برائت را خواستار شدم.

هیچ نظری موجود نیست: